każdy ma jakieś pokręcone hobby, dla jednych to dziwaczna pasja, dla innych szaleństwo chwili ...

czwartek, 14 czerwca 2012

Zmordowana




Ciężki dzień...dużo pracy, w planach miałam dzisiaj szycie, bo mąż wymyślił sobie TILDE PUNK-a, ale nie dam rady dzisiaj.Chociaż w głowie już ja widzę organizm odmawia posłuszeństw-padam...życzę wszystkim miłej nocki i przedstawiam Karolinę w wiosennej kreacji ,poczynioną wczoraj;-)

PS.A i zapomniałam się pochwalić...dostałam się do Wylęgarni i niebawem dostępne tam będą moje prace;-)

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj :)
    gratuluję Wylęgarni i życzę samych sukcesów sprzedażowych :)
    podziwiam Tildy i mam nadzieję, że i ja spróbuję kiedyś taką uszyć...
    pozdrawiam serdecznie,
    Mariola z ArsDecorii :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo...szyj szyj Mariola Tildy, wciągające hobby tylko cholerka wiecznie mi brak czasu,pozdrawiam

      Usuń
  3. Widzę, że Wrocław rękodziełem stoi ;) Chętnie będę odwiedzać Twój blog, tyle tu piękności :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję bardzo, a co do Wrocławia no to Ba...najlepsze miasto pod słońcem;-)

      Usuń